Future Concept הינו התהליך המרכזי שלנו. מטרתו לפתח עבור לקוחותינו מנועי צמיחה חדשים וחדשניים שיובילו למכירות חדשות ורווחיות חדשה ויגדילו את ערך החברה ושוויה.
התהליך מתאים למגוון רחב של חברות מתחום התעשייה המסורתית כגון: מזון, משקאות, חקלאות, אריזות, קוסמטיקה, בנייה, דפוס, מתכת, רכב, פלסטיקה, טקסטיל, חומרים, קמעונאות, שירותי בריאות, קיימות, ניצול פחת ועוד.
תהליך ה Future Concept יאפשר לכם להמציא את הקטגוריה שלכם מחדש,
לשנות את כללי המשחק ולפרוץ דרך חדשה עם מוצר שנעשה בפעם הראשונה בעולם.
תהליך ה Future Concept מורכב משני חלקים:
חלק ראשון – גיבוש הרעיון למנוע צמיחה + תוכנית פיתוח
המוצרים, הקטגוריות, השווקים בהם החברות פועלות – איך ממנפים אותם? התהליך מיועד להציג לחברות קונספטים למנועי צמיחה שיגרמו להגדלת המכירות / הרווחיות. התהליך מבוסס על הרבה מאוד מקורות מידע מהארץ ומחו"ל, חשיבה יצירתית, תהליכים מגוונים והמון המון ניסיון, תוך מינימום מעורבות של הלקוח. התוצר העיקרי: קונספטים של חדשנות, ולצידם –תוכניות פיתוח שהם למעשה ה"מתכונים" לביצוע.
חלק שני – ניהול פיתוח הקונספט
מוצר שנולד כחלק מהמחויבות שלנו ליישומיות! בתהליכים הראשונים שלנו בחברות הגענו עם רעיונות פורצי דרך – יישומיים ופעם אחר פעם נתבקשנו "להישאר" וללוות את החברות כדי שהדברים אכן יקרו.
על בסיס הבנת חשיבות הליווי נבנה תהליך ניהול הפיתוח כחלק המשכי ובלתי נפרד מהחלק הראשון, תהליך שמוכיח את עצמו כמהותי להשקת המוצרים החדשים פעם אחר פעם.