הם אלופי הפירות ואלופי קטגוריית המשקאות – חברת גת כמובן!
 
וכשחברה כזאת מגיעה אלינו לחדשנות מעשית לתהליך ושואלת מה יהיה מנוע הצמיחה שלה, 
אנחנו שואלים מהו מנוע הצמיחה של הפרי? איפה הפרי האיכותי של גת יכול לייצר עולם חדש לגמרי?
התשובה חייבת להיות – קטגוריה גדולה באמת, ענקית, כזאת שיכולה להביא מכירות חדשות לחלוטין עבור החברה ולהצמיח אותה בסדרי גודל. קטגוריית דגני הבוקר מהגדולות בעולם המזון ואולי הגדולה ביותר – סובלת בשנים האחרונות מירידה תדמיתית משמעותית וכתוצאה מכך גם ירידה במכירות. למה? זו קטגוריה עתירת סוכר לבן!
אז למה לא להוציא את הסוכר הלבן מדגני הבוקר? כי הסוכר הלבן (עוד לפני התרומה לטעם) הוא גורם משמעותי בתהליך הייצור – בתהליך ה"ניפוח". עד היום! 

מהיום – עולם חדש נפתח בפני יצרני דגני הבוקר!

עולם של דגני בוקר ללא סוכר לבן! עולם של דגני בוקר מועשרים בפרי השלם המהווים פריצת דרך בטעם ופריצת דרך בתפיסת הבריאות של הקטגוריה כולה!
תערובות הפרי הפונקציונליות של גת הושקו השבוע ועולם דגני הבוקר סוער!
עד היום – גת הובילה את קטגוריית המשקאות העולמית, מהיום היא תוביל עם אותם פירות בשילוב טכנולוגיה חדשנית גם את עולם דגני הבוקר.​
Fruitlift
אם הצורך בחדשנות בוער גם אצלכם בארגון, אנחנו בחברת חדשנות מעשית, נשמח לעזור לכם להמציא את החדשנות שלכם. צרו קשר